Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

ינון מגל

בכל יום פותחים ינון מגל ובן כספית את המיקרופון בשעה 0900 ועד לשעה 1100 לא מפסיקים לדון ולהתווכח על כל. הוא יודע שהאיומים הם קשקוש.


יו ר כחול לבן בני גנץ Photojournalist Media Fictional Characters

יוצא נגד כל אירוע אלים.

. בתוכנית הבוקר שלו ושל בן כספית ברדיו 103 אפאם התייחסו הבוקר השניים למסיבת העיתונאים שקיים אמש נתניהו ובו שאלה ליאור קינן עיתונאית. המגיש הרעיף תשבוחות על הערוץ החדש ואילו עמיתו כספית שהכחיש כי צפה בראיון טען. במקום השני ראש הממשלה בנימין נתניהו. 84340 likes 13133 talking about this.

מגל פתח את דבריו ואמר. ינון מגל התבטא היום שני בחריפות נגד עיתונאים שמבקרים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן בלום עבור 103FM רגע לפני תום 2021 בן כספית וינון מגל חזרו אל כל הסיפורים והאירועים הגדולים שהתרחשו השנה. בהמשך עבר לגלי צהל שם היה.

ינון מגל הוא האדם הכי משפיע בטוויטר בישראל. יזם בחברת טורבינות הרוח אנרגיה לישראל. ינון מגל - Yinon Magal. אין לה קשר ליתומים ואלמנות בעזה שאל מגל.

נולד ב-27 לאפריל 1969 בבת ים. בעקבות הריאיון שערך מוקדם יותר היום רביעי ניצב בדימוס אורי ברלב לשעבר מפקד מחוז דרום במשטרה שהזהיר מהתדרדרות נוספת במצב שעלולה להסתיים לדבריו בטבח מגיש הרדיו והעיתונאי בן כספית בשידור בתוכניתו עם ינון מגל ב-103fm. הפטריוטים - תוכנית אקטואליה שמשודרת מידי ערב בשעה 2100 בערוץ 20 בהגשתו של ינון מגל. בבלפור עובדים קשה על אופציית.

האמת ורק את האמת ארץ היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אחרי שחולל סערה - העיתונאי חוזר בו מדבריו. The latest tweets from YinonMagal. החדשות 150920 זמן קריאה.

הדוח של ליאור מלנבוים. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. התוכנית עוסקת בענייני אקטואליה פוליטיקה כלכלה ביטחון חברה וספורט. ינון מגל ואהוד אולמרט רבו בשידור.

העיתונאי ינון מגל שבעקבות עבודתו בעבר בוואלה צפוי להעיד בקרוב במשפט נתניהו התראיין היום וסיפר איך הוא מתכונן לקראת העדות. תכניות קשת 290920 זמן קריאה. עבריין מין במהלך ראיון בשידור חי לתוכנית הרדיו של בן כספית וינון מגל ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נקלע לוויכוח אישי. ביבי מרגיש שהם בסכנת חיים כספית.

חירמנת אותי רחלי רוטנר עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה התוודתה מוקדם יותרהבוקר יום ג בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. ינון מגל אמר לי. גם הבוקר בפתח תוכניתם המשותפת בחרו לעסוק ינון מגל ובן כספית באחד בנימין נתניהו. חבר הכנסת לשעבר ינון מגל החל בקריירה חדשה.

בצעירותו טס מגל לרבי נחמן להתפלל על שידוך. ינון מגל עורך כתב מגיש חדשות וחכ לשעבר. ינון מגל ובן כספית. אתה מוכן לסתום את הפה המטונף שלך כבר.

כמו בכל סוגייה הנוגעת לנתניהו צמד השדרנים ינון מגל ובן כספית התווכחו הבוקר שני בתוכניתם ב-103fm וניסו לפצח את מטרותיהם של המתפקדים. בן כספית ינון מגל צילום. ינון ובן פתחו את התוכנית בהתייחסות לביטול האבטחה על משפחת נתניהו מגל. ינון מגל ראיין אמש לצג אראל סגל את יור האופוזיציה בערוץ 14.

ינון מגל לא מסתיר את האכזבה מההדחה המוקדמת. הפעם האמתלה הייתה השקתו אמש א של ערוץ 14 גלגולו הנוכחי של ערוץ 20. בצבא שירת בסיירת מטכל ולאחר מכן התחיל לעבוד כקריין בקול ישראל. מגל שהופיע היום בדיון שקיימה ועדת הכלכלה בנושא קידום טורבינות רוח אמר ל-TheMarker כי הוא מבעלי החברה יחד עם ליאור זיידל וארנון יהב וכן.

הצטרפו אלינו - בעבריתפייסבוק. ראשון עד חמישי ב0900. ינון מגל ובן כספית. אומן אומן ראש השנה.

אתה השתגעת ענה כספית זה מה שאמרתי עכשיו. ינון מגל ובן כספית היא תוכנית אקטואליה פובליציסטית יומית בהגשתם של ינון מגל ובן כספית המשודרת ברדיו 103fm בימים ראשון-חמישי בין השעות 900 עד 1100. ינון ואשתו גיתית הם הורים מאושרים לארבעה בנים ולכל אחד שם יותר מיוחד מהשני.


Pravye Zhurnalisty Fb ציוני בנשמה שלי שרון גל עמית סגל שמעון ריקלין יערה זרד ינון מגל בואז גולן


נפתלי בנט בן כספית וינון מגל Mens Sunglasses Men Photojournalist


בצלאל סמוטריץ Electronic Products Photojournalist


יאיר נתניהו ינון מגל והציוץ Baseball Cards Cards Photojournalist


ברק צילום גילי יערי פלאש 90 Photojournalist Fictional Characters Politics

Posting Komentar untuk "ינון מגל"